در این مقاله می خواهیم برای شما عزیزان صحبت کنیم که سپر خام برلیانس بخریم یا سپر برلیانس رنگ شده؟ خوشحال می شویم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.
زمانی که به دلیل تصادف نیاز به تعویض سپر خودرو دارید، در بازار در فروشگاه های قطعات خودرو یا فروشگاه های اینترنتی با دو نوع سپر مواجه می شوید. سپرهای خام و سپر های رنگ شده .

سپرهای خام برلیانس همانطور که از نامشان پیداست سپرهای بدون رنگ هستند اما در مورد خودروهای وارداتی بیشتر سپرها به صورت خام وارد شده و سپرهای رنگ شده موجود در بازار معمولا برای خودروهای مونتاژ داخل هستند.

تفاوت قیمت در سپر خام و رنگ شده

تفاوت قیمت در سپر خام و رنگ شده

سپرهای رنگ شده گرانتر از سپرهای خام هستند، در مورد تفاوت قیمت در سپر خام و رنگ شده باید بگوییم، کل قیمت خرید سپر خام به اضافه هزینه رنگی که به نقاش خودرو می پردازید بیشتر از سپرهای از پیش رنگ شده است، در حالی که قیمت سپر خام بین 24 تا 24 ساعت زمان نیاز دارد. اما سپر رنگ شده آماده نصب است.

اما نکته مهم در اینجا این است که رنگ خودروی شما در طول زمان بسته به عوامل جوی مانند نور خورشید و رطوبت یا استفاده از مواد شوینده و پاک کننده تغییر می کند. اما تغییر رنگ برای شما نامحسوس است، زیرا به طور یکنواخت در تمام سطح بدنه رخ می دهد.

رنگ خام قطعات و لوازم برلیانس

یکی از مهم ترین سوالات بسیاری از خریداران، قیمت هر یک از قطعات یدکی برلیانس است. در این خصوص باید گفت که از فروشگاه اینترنتی برلیانس اطلاعات بسیار دقیق و به روزی از قیمت هر قطعه یدکی مهم و ضروری لوازم جانبی خودرو برلیانس دریافت خواهید کرد.

معرفی اصلی ترین لوازم یدکی برلیانس

از مهمترین و اصلی ترین لوازم یدکی برلیانس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قطعات یدکی مرتبط با خودرو برلیانس: قطعات یدکی مربوط به جلوبندی خودرو برلیانس بسیار مهم است و امروزه افراد زیادی به دنبال راهنمایی برای خرید بهترین و باکیفیت ترین قطعات مرتبط با این بخش هستند.

از مهم ترین قطعات یدکی مربوط به این قسمت می توان به اقلامی مانند میل موجگیر، بوش طبق، جعبه فرمان، سیبک فرمان، بازویی فرمان، کمک فنر جلو، دیسک چرخ، توپی چرخ، بلبرینگ چرخ، چرخ جلو و غیره اشاره کرد.

معرفی اصلی ترین لوازم یدکی برلیانس

لوازم یدکی مربوط به بدنه برلیانس: قطعات مربوط به بدنه خودروهای برلیانس نیز یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی می باشد و در صورت نیاز می توانید نسبت به خرید این قطعات از طریق سایت یا فروشگاه ها اقدامات لازم را انجام دهید.

مهم ترین لوازم و قطعات یدکی مربوط به بدنه برلیانس شامل قاب مه شکن، مه شکن، چراغ دنده عقب، سپرهای عقب و جلو، سقف، جلو پنجره، کاپوت عقب و جلو، گلگیر، درب های جانبی، چراغ عقب و … می شود.

باید بدانید که هزینه های مربوط به خرید قطعات بدنه برلیانس بالاست. به همین دلیل توصیه می شود از بیمه بدنه استفاده کنید تا در صورت بروز حادثه بتوانید خسارت مناسب را از شرکت بیمه خود دریافت کنید.

احتمال وجود ایراد در سپر رنگ شده

احتمال وجود ایراد در سپر رنگ شده

قطعه رنگ شده ممکن است ایراد داشته باشد و احتمال وجود ایراد در سپر رنگ شده زیاد می باشد. در بسیاری از بازارهای خودرو به خصوص خودروهای چینی پیش می آید که قطعات به صورت رنگ شده خریداری می شود اما این قطعات کاملا سالم هستند و فقط باید بعد از رنگ اول سمباده و رنگ مورد نظر پاشیده شوند.

به عنوان مثال خودروی برلیانس در چین با رنگ صورتی به فروش می رسد و برخی از آینه های جانبی برلیانس نیز با این رنگ به فروش می رسند. در برخی موارد، برخی از فروشندگان قطعاتی را با رنگ های اصلی خودرو ارائه می دهند که ممکن است در اثر ضربه آسیب دیده باشد و با صافکاری و رنگ آمیزی مشکل را برطرف می کنند و به جای نو می فروشند.

جهت خرید انواع سپر برلیانس در تمام مدل ها کلیک کنید. نمونه :

سپر عقب برلیانس H320

سپر عقب برلیانس H320

توصیه ما این است که تا حد امکان از خرید لوازم بدنه رنگ شده خودداری کنید. زیرا ممکن است علاوه بر تفاوت رنگ با رنگ اصلی، عیب آن را تشخیص ندهید و قطعات مورد نظر به مرور زمان محو شوند.

رنگ خام و تشخیص سپر فابریک

سپر رنگ شده موجود در بازار با کد رنگ کارخانه سازنده خودروی شما رنگ آمیزی شده است، اما زمانی که آن را روی خودرو نصب می کنید، متوجه تفاوت رنگ با رنگ بدنه خودروی خود می شوید و این تفاوت در رنگ خام و تشخیص سپر فابریک کاملاً مشخص است. (در اصطلاح خودش را نشان می دهد).

این اولین داستان اختلاف بین فروشنده قطعات، نصاب سپر و شماست. به گفته تعمیرکار، رنگ اعمال شده روی سپر با کد رنگ خودروی شما متفاوت است، کد رنگ آن یک کد دیگر است (جالب است بدانید که بیش از 30 مدل طیف مختلف به تنهایی برای رنگ سفید در بازار موجود است).

کد رنگی که روی سپر استفاده شده کد رنگ ماشین شما است و در دفترچه راهنمای ماشین یا در روی پلاک زیر درب صندوق یا سینی داخل موتور نوشته شده و چیزی که برای شما مهم است نتیجه بدست آمده می باشد.

در واقع مشکل اصلی تغییر رنگ خودرو بر اثر عوامل گفته شده و گذشت زمان است که برای همه خودروها اتفاق می افتد و بستگی به زمان خروج خودرو از کارخانه، آب و هوا و نگهداری خودرو با ضعف جدی تری همراه است.

به همین دلیل در حالی که هزینه سپر رنگ شده ممکن است ارزان تر باشد و در وقت شما صرفه جویی کند، اما این تفاوت رنگ مطمئنا نه شما و نه خریدار آینده خودرویتان را راضی نمی کند.

رنگ خام و تشخیص سپر فابریک

زمان کمتر و هزینه مناسب تر و دردسر نداشتن برای یافتن نقاش ماشین، خریدار را برای سپر رنگ شده هدایت کرده و این معنی تقاضا برای خرید می باشد. حال اگر سپر خام گرفتید و یک نقاش ماشین خوب پیدا کردید به جرات می توان گفت که بعد از رنگ آمیزی و نصب از نتیجه کار راضی خواهید بود که اگر کار به خوبی انجام شود تشخیص عوض شدن سپر در ماشین با چشم امکان پذیر نمی باشد.

نقاشان باتجربه با افزودن رنگ های مکمل رنگ ماشین شما را ایجاد می کنند و نقاشان مدرن رنگ ماشین شما را اسکن می کنند و از کامپیوتر برای تعیین تناسب صحیح رنگ های مکمل استفاده می کنند. در نهایت صرف کمی زمان و هزینه نتایج قابل توجهی به همراه خواهد داشت. برای خرید سپر اورجینال می توانید از نایکو پارت با خیالی آسوده سپر خود را تهیه کنید.

سپر خودروی برلیانس نقش مهمی در ظاهر خودروی برلیانس دارد. از سپر عقب برلیانس و سپر جلو برلیانس برای محافظت خودرو استفاده می شود، و همین تاثیر زیادی در زیبایی خودرو شما دارد. هنگام انتخاب و خرید برلیانس باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. برخی از آنها را به اختصار شرح خواهیم داد.

1- در خرید سپر برلیانس به جنس سپر اصلی توجه کنید

در نسل جدید خودرو هایی مثل برلیانس از ترکیب و تزریق مواد پلاستیکی خاص برای طراحی سپر جلو و عقب استفاده شده است.

  • آکریلونیتریل بوتادین استایرین
  • پلی پروپیلن
  • پلی کربنات

از نمونه این مواد می باشند. سپرهای برلیانس معمولاً از سه جزء اصلی تشکیل شده اند که عبارتند از تیر عرضی، پیشانی و جاذب ، شما می توانید سپر مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت از نایکو پارت تهیه کنید.

2- رنگ آمیزی و رنگ یک عامل تعیین کننده

در هنگام خرید سپر برلیانس توجه داشته باشید که سپر اصلی برلیانس با استفاده از تکنولوژی های روز رنگ آمیزی شده باشد تا کیفیت و وضعیت سپر اصلی برلیانس حفظ شود. بنابراین هنگام خرید سپر می توانید با مشاهده رنگ آن به اصل یا تقلبی بودن آن پی ببرید.

جهت خرید انواع سپر برلیانس در تمام مدل ها کلیک کنید. نمونه :

سپر جلو برلیانس H330

سپر جلو برلیانس h330

احتمال مغایرت سپر رنگ شده با رنگ خودرو

شرکت قطعات اورجینال برلیانس معمولا در هنگام ساخت قطعات تعویضی برلیانس رنگ قطعات را با رنگ بدنه خودرو هماهنگ می کند. با توجه به این نکته به راحتی می توانید یک سپر تقلبی را تشخیص دهید.

سازنده اصلی قطعات یدکی برلیانس از انواع تست ها برای کنترل کیفیت رنگ و افزایش ثبات رنگ قطعات بیرونی مانند سپر خودرو برلیانس یا درب برلیانس استفاده می کند.
در ساخت سپر اصل برلیانس از مواد اولیه مرغوب و مقاوم در برابر نور خورشید، آب، باران، برف، سرما و گرما استفاده می شود.

در طراحی و ساخت سپر خودروی برلیانس، رنگ سپر برلیانس از نظر فیزیکی و ابعادی کاملا با بدنه خودروی برلیانس تطبیق داده شده است. همین احتمال مغایرت سپر رنگ شده با رنگ خودرو را نشان خواهد داد. این نکته مهم راهنمای سوال سپر خام برلیانس بخریم یا سپر برلیانس رنگ شده؟ برای خودروی برلیانس شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *