تیغه برف پاک کن برلیانس از جمله قطعات و لوازم یدکی برلیانس محسوب می شود. شاید این احساس را دارید که تیغه برف پاک کن برلیانس شما بیش از حد انتظار به تعویض نیاز پیدا می کند. آیا تیغه برف پاک کن برلیانس خود را قبل از شروع پاییز سال گذشته تعویض کرده اید ولی در حال حاضر قدرت و کارایی مطلوب برای پاک کردن شیشه ها را ندارد؟

اگر چه طول عمر تیغه برف پاک کن فقط وابسته به کیفیت آن نیست و برای تعویض آن نیاز به پرداخت هزینه بالایی نیست؛ اما شما با دانستن و رعایت نکاتی که در ادامه این مطلب آمده است می توانید طول عمر تیغه برف پاک کن برلیانس خود را افزایش دهید و از هزینه های جانبی خودرو خود بکاهید. (لازم به ذکر است که نکات زیر صرفا مربوط به تیغه برف پاک کن برلیانس نیست و برای تمامی خودرو ها کاربرد دارد.)

نایکو پارت تمام تلاش خود را کرده است تا تیغه های برف پاک کن برلیانس با کیفیت را به شما ارائه دهد و نکات لازم برای حفظ سلامت آن ها را به شما می آموزد. با ما همراه باشید.

1- در هنگام بارش برف تیغه برف پاک کن برلیانس را به سمت بالا جمع کنید

بارش برف تیغه برف پاک کن برلیانس

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که زمستان های برفی دارید در زمان بارش برف پس از اینکه ماشین را پارک کردید تیغه های برف پاک کن برلیانس را بلند کنید. در نگاه اول شاید این کار مسخره و غیر منطقی به نظر برسد اما اگر کمی به این مسئله فکر کنید می توانید به چگونگی افزایش طول عمر تیغه برف پاک کن با این کار پی ببرید.

زمانی که خودروی شما در حال حرکت است و گرم است برفی که روی شیشه جلوی ماشین می نشیند آب می شود اما وقتی خودرو شما برای مدتی بی حرکت باشد دمای خودرو کم می شود و منجر به یخ زدن برف های آب شده روی شیشه جلو می شود.

طبیعتا در این زمان تیغه های برف پاک کن برلیانس شما هم یخ میزند و زمانی که شما ماشین را روشن می کنید و می خواهید برف روی شیشه را به کمک تیغه های برف پاک کن کنار بزنید؛ لبه لاستیکی تیغه برف پاک کن شکسته و کنده می شود. کنده شدن لبه لاستیکی برف پاک کن هم به منزله خوب تمیز نکردن شیشه جلو ماشین است و شما را وادار به تعویض این قطعه می کند.

2- خشکی شیشه خودرو قاتل تیغه برف پاک کن برلیانس

خشکی شیشه خودرو برلیانس

اگر شیشه جلو ماشین شما خشک است و از برف پاک کن استفاده می کنید بدانید طول عمر تیغه های برف پاک کن را به کم ترین حالت می رسانید. هدف از طراحی و استفاده برف پاک کن در برلیانس و سایر خودرو ها پاک کردن باران، برف و مواد شوینده ای است که روی شیشه ها هستند.

پس در طراحی تیغه های برف پاک کن، پاک کردن شیشه در حالت خشک در نظر گرفته نشده است. صدای جیر جیر در زمان استفاده از تیغه های برف پاک کن در این زمان نشانه سایش و اصطکاک آن بر روی شیشه است.

زمانی که شیشه خشک است و از تیغه های شیشه پاک کن برلیانس استفاده می کنید علاوه بر خراب کردن تیغه های برف پاک کن، شیشه ماشین را با ذراتی که روی آن هستند خش دار می کنید. بنابراین توصیه می شود در فصل های گرم سال یا در مکان هایی با آب و هوای خشک ابتدا آب روی شیشه اسپری کنید و سپس برف پاک کن را روشن کنید.

3- استفاده از مواد شوینده

استفاده از مواد شوینده

بهترین کار قبل از تمیز کردن شیشه ها با تیغه های شیشه پاک کن زمانی که روی آن ها گرد و خاک نشسته است؛ پاک کردن آن ها با با پارچه و مواد شوینده است. با این کار شما از اصطکاک بین تیغه های برف پاک کن برلیانس و شیشه جلوگیری می کنید.

در بسیاری از فروشگاه های لوازم خودرو محلول هایی تحت عنوان شیشه شور خودرو وجود دارند که شما می توانید آن ها را خریداری کنید و در مخزن شیشه شور خودرو اضافه کنید. استفاده از محلول شیشه شور به لامت تیغه برف پاک کن برلیانس و کار کردن بهتر آن کمک می کند.

4- پاک کردن شیشه یخ زده خودرو

اگر شیشه ماشین تان یخ زده است تا جایی که ممکن است از تیغه برف پاک کن استفاده نکنید زیرا یخی که روی شیشه ها وجود دارد به لبه لاستیکی تیغه برف پاک کن های برلیانس آسیب می زند و آن را می شکند.

شکستن و کنده شدن لبه پلاستیکی تیغه های برف پاک کن باعث می شود از کارایی تیغه ها کم شود و شیشه ها به خوبی تمیز نشوند و مجبور باشید تیغه ها را تعویض کنید.

پاک کردن شیشه یخ زده خودرو

5- ماشین را در معرض مستقیم نور خورشید پارک نکنید

اگر چه همیشه این امکان وجود ندارد که خودرو خود را در سایه پارک کنید اما تا جایی که ممکن است این کار را انجام دهید. اشعه خورشید نه تنها به قسمت هایی از بدنه خودرو آسیب می رساند، بلکه یکی از عوامل اصلی آسیب به تیغه های برف پاک کن برلیانس است.

با تابش نور خورشید به تیغه های برف پاک کن؛ قسمت های پلاستیکی آن گرم می شوند و خشک و شکننده می شوند. تیغه هایی که منعطف نباشند قابلیت تمیز کردن شیشه ها را به صورت قابل قبول ندارند.

ماشین را در معرض مستقیم نور خورشید پارک نکنید

خرید تیغه برف پاک کن برلیانس

اگر دارای خودروی برلیانس هستید و تا الان نکات فوق را رعایت نکردید، لازم است یک محلول شیشه شور و تیغه های برف کن برلیانس را از نایکو پارت تهیه کنید و از این پس تا جای ممکن نکات ارائه شده را رعایت نمایید.

کیفیت مرغوب تیغه های برف پاک کن برلیانس را نایکو پارت ضمانت می کنند و بقیه موارد به شخص شما بستگی دارد. برای تهیه تیغه برف پاک کن از نایکو پارت لازم است در سایت سفارش خود را ثبت کنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.

جهت خرید تیغه برف پاکن جلو برلیانس سری 300 کلیک کنید تیغه برف پاکن جلو برلیانس H330-H320

کلام پایانی 

عمر تیغه های برف پاک کن برلیانس و سایر خودرو ها علاوه بر با کیفیت بودن جنس آن ها به رعایت نکاتی مانند بالا دادن تیغه های برف پاک کن در هنگام بارش برف، عدم استفاده از آن ها در زمان خشک بودن شیشه، قرار ندادن خودرو در معرض نور مستقیم خورشید، پاک کردن شیشه خودرو و استفاده از مواد شوینده وابسته است.

پس تیغه برف پاک کن برلیانس یک قطعه مصرفی خودرو است که با رعایت نکات ساده می توان عمر تیغه برف پاک کن برلیانس را افزایش داد و از هزینه های خود کم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *